ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

شعر ها و ترانه های کودکانه عید نوروز

1390/12/6 0:57
نویسنده : ریحانه جون
22,118 بازدید
اشتراک گذاری

عمو نوروز

عمو  نوروز چه ماهی                                           این  روزا  توی راهی

همسفرت   بلبله                                                توی دستات  سنبله

هر جا  قدم  میذاری                                            گل  و گیاه می کاری

نقل  و  نبات  میاری                                            شور و نشاط میاری

با  نفس  گرم  تو                                                زندگی زیبا میشه

تو خونه های  مردم                                             ولوله  بر  پا  میشه

پرستو بر می گرده                                              از  راه  دور  به  لونه

کنار  گل می شینه                                             آواز  شاد  می خونه

                                                                                            عید

حاجی فیروز

همشهری من، سلام علیکم!                               همشهری من ، سرت بالا کن!

همشهری من ، بز  بز  قندی!                               همشهری من ،چرا نمی خندی؟

همشهری  من ، خدا نگهدار!                                امسال و همیشه و همه سال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ilia jon
4 اسفند 90 23:11
در يك بسته 26 بوسه آتشين برات فرستادم روزي يه دونشون رو بچسبون به لپت هر وقت تموم شد بدون عيده ومن اولين نفري بودم كه گفتم عيدت مبارك
مامان ریحانا
5 اسفند 90 2:17
زیبا بود مرسی
del
5 اسفند 90 11:42
koli zogh kardam koli khoshhal shodam amene janam
ستاره
11 دی 92 14:09
دست گلت درد نکنه راستی منم 10 سالمه و هر سال تو مدرسه خاله بهارم
ستاره
11 دی 92 14:10
اینم آدرس وبلاگم www.setarekahnamuee.blogfa.com
نادیا
2 اسفند 92 10:17
عالییییییییییییی ولی مطالبت کمهههههههه