ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

سلام

1392/6/13 1:34
نویسنده : ریحانه جون
2,285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم... از اینکه پیغام دادین که منتظر عکسام هستین ممنونم... فعلا یه مشکلی تو فرستادن عکس ها پیش اومده... امیدوارم به زودی بتونم درستشون کنم....

این روزها که تابستون داره تموم میشه؛ من منتظرم تا مامان من رو در یه مهد کودک ثبت نام کنه... آخه خیلی دلم می خواد تا دوستای جدید پیدا کنم و با اون ها بازی کنم....... مامان هنوز تصمیم نگرفته تا من رو کجا ثبت نام کنه....

 

                                                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

بهار مامانه برسام
13 شهریور 92 2:07
مامانی گل ممنون از محبتتون که لطف میکنید و به ما سر میزنید
خانمی قصد فضولی ندارم فقط چون شما رو دوست عزیز خودم میدونم میخواستم بگم اگر اجباری ندارید نفرستید ریحانه خانمی رو مهد بهتر نیست؟؟؟؟ از لحاظ ارتباط اجتماعی میتونید با خودتون ببریدش کارگاه مادر و کودک
البته من قصد دخالت ندارم ولی اگر واقعا اجباری در کارتون نیست مخصوصا الان یه کم زود نیست؟؟؟
ببخشید ها من راحت عنوان کردم چون من خودم روی مهد فرستادن خیلی حساسم و راستش زیاد موافق مهد نیستم
البته امیدوارم ازم ناراحت نشید مامان مهربون چون ریحانه خانم خوشمل برام مهمه و دوستش دارم به خودم این اجازه رو دادم تا با شما این مورد رو مطرح کنم
به هر حال امیدوارم همیشه بهترین ها قسمتتون باشه در همه جا و در همه کار و هر انتخابی

خواهش میکنم... ممنون از راهنماییتون... من خودم هم زیاد موافق مهد نیستم... ولی ریحانه شدیدا علاقمنده تا توی یه محیط اجتماعی قرار بگیره... میشه بیشتر راجع به کارگاه مادر و کودک توضیح بدین؟؟
ریحانه جونم
13 شهریور 92 16:50
وبلاگمممممممممممممممممممم عالیهمیمیرم برای وبلاگمبوسبوس مرسی بای
☆☆ژاله ★★
14 شهریور 92 12:31
پســــــــــــــــــــ ریحانه خانوم قراره بره مهد کودک
☆☆ژاله ★★
14 شهریور 92 12:34
یاسمن مامان الیسا
16 شهریور 92 12:35
ریحانه عزیزم روزت مبارک خاله


روز شما هم مبارک...
مامانی زهرا
16 شهریور 92 15:28
ریحانه جونم روز دختر رو به شما ، دخترِ ناز و خوشگل تبریک میگم


ما هم به شما تبریک میگیم
عمه ی آتنا
16 شهریور 92 16:15
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان... ریحانه جان روزت مبارک
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
19 شهریور 92 22:44
سلام عزیزم خوبید ریحانه جون هم که انشالله خوبه
ما هم بی صبرانه منتظر عکسها هستیم انشالله به زودی مشکلتون حل بشه منم مثل شما با مشکل برخوردم کارت ممری گوشیم رو ،سیستم نمی خونش نمی دونم چرا اینجوری شده نمی تونم 7عکسهاروبریزم رو سیستم


بله... ولی از شانس ریحانه این روزها سرمون شلوغه و به زودی عکس ها رو میذاریم..
Reza 98
24 شهریور 92 15:27
افرین ریحانه افرین خیلی خوبه
مریم--------❤
3 مهر 92 20:43