ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

تابستان

1391/4/2 0:38
نویسنده : ریحانه جون
2,442 بازدید
اشتراک گذاری

فصل بهار با تمام زیبایی هاش رفت و تابستان اومد... این روزا هوای شمال کمی خنکه ....تابستون خوبه ولی چون هوا گرم میشه زیاد نمیشه بیرون رفت... من که بیرون رفتن رو خیلی دوست دارم... پارک ، پیاده روی، ماشین سواری، خرید، بانک رفتن،مهمانی،... خلاصه همه جا دوست دارم برم... خیلی دوست داریم تا به یه مسافرت بریم ولی بابام مرخصی نداره...تا هر چی خدا بخواد...

از دوستای مهربونم ممنونم که برام پیام  میذارن... حتما هر دفعه سعی میکنیم سراغتون بیایم.. ولی چون اینترنتمون کنده ببخشید که نمیتونیم همیشه اکتیو باشیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سپیده
2 تیر 91 2:04
سلام. خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید و با نظراتتون دلگرمم کنید.
مامان ریحان عسلی
2 تیر 91 3:00
سلام خوشحالم دوباره برگشتید امسال بی سابقه این موقع سال این ورا این همه خنکه
نازنین جون
2 تیر 91 12:33
سلام ریحانه جونی عکس نزاشتی ؟ حالت خوبه ؟خوش میگذره تابستون ؟ به من که خیلی خوش میپذره تاب تاب عباسی اوه خیلی شبا هم گاهی میریم بیرون
مجتبی
3 تیر 91 1:24
سلام ریحانه خانوم گل به بابات بگو یک وایمکس مبین نت بگیره سرعت بالا میشی
ilijoon
3 تیر 91 13:36
سلام ريحانه جون بيا مسارفت ديگه البته تهران دلمون تنگيده زود باباجوني رو راضي كن بياييد دوچرخه سواري رفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام ایلیا جون.. وبلاگت درست نشد؟...
مناء
14 تیر 91 18:27
من عاشق تابستونم مامان ریحان جون