ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

نظرات (10)

مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 1:34
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامانی زهرا
12 مرداد 92 14:49
سلام دوست عزیزم خوشحالم که لینکمون کردید ، ما هم با افتخار شما رو لینک میکنیم و امیدوارم بیشتر به هم سر بزنیم و دوستای خوبی باشیم
بوس برای ریحانه جــــــــــــــونم


ممنون.. زهرا جون رو هم ببوسین
zahra
15 مرداد 92 21:56
جدا؟من زهرام...همون دختر 12 ساله ایی که پارسال تو نینی وبلاگ با هم چت میکردیم..حالا یادت اومد عزیزم؟
zahra
15 مرداد 92 21:57
اینم ادرس نینی وبمه ریحانه جونو کلی ببوس
مامان درسا
16 مرداد 92 2:33
سلام عزیزم وب قشنگی داری با اجازه لینک شدید.فردا با گوشی یک نفر به دختر نازت رای میدم چون با گوشی خودم قبلا رای دادم.
مامان شیرین جان
16 مرداد 92 13:06
وبلاگتون عالیه


مامان شیرین جان
16 مرداد 92 13:26
وای مامان ریحانه جون دیگه من برم شیرین جان دارهمیکشه برم یه ده دقیقه ی دیگ میام
ستاره آبی
16 مرداد 92 14:19
سلام دوست عزیز و با قبولی طاعات و عبادات شما...خدا دختر خانم خوشگل و زیبای شما را حفظ کنهولی چرا نوشتین ورورد پسر دارها و پسران ممنوع؟!برایم جالب به نظر اومد.موفق باشید.
×= یعنی اینکه مثبت اندیشی را دو چندان کنید.


اون نوشته ایده بابای ریحانه بود...
مامان شیرین جان
16 مرداد 92 17:15
ببخشید دیر اومدم 10 دقیقه شد 4ساعت باور می کنی حالا دیگه[ [اوه [خواب ریحانه روبوس کن
مامان فتانه
24 مرداد 92 12:07
ما اومدیم با پست جدید


داریم میایم...