ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

شعر ها و ترانه های کودکانه1

1390/12/6 1:03
نویسنده : ریحانه جون
6,868 بازدید
اشتراک گذاری

یکی بود یکی نبود

یکی بود یکی نبود

سر گنبد کبود

پیرزنی نشسته بود

اسبه عصاری می کرد

خره خراطی می کرد

سگه قصابی می کرد

گربه بقالی می کرد

شتره نمدمالی می کرد

پشه رقاصی می کرد

بزه بزازی می کرد

کارتنک بندبازی می کرد

موشه ماسوره می کرد

بچه موش ناله می کرد

فیله اومد آب بخوره

افتاد و دندونش شکست

گفت: ننه جون دندونکم

از درد دندون دلکم

اوستای دلاک رو بگو

مرد نظر پاک رو بگو

تا بکشه دندونکم

تا بره درد از دلکم

چه کنم چاره کنم؟

چاره چمچاره کنم

رومو به دروازه کنم

صدای بزغاله کنم

سیتی سیتی اوم ،بع!

دنبه داری؟ نه...!

پس چرا می گی: بع؟!


یه دختر دارم

یه دختر دارم شاه نداره                 از خوشگلی تا نداره

به کس کسونش نمیدم                      به همه کسونش نمیدم

به راه دورش  نمیدم                          به  مرد  پیرش   نمیدم

به حرف زورش  نمیدم                        به بی سوادش  نمیدم

به کسی میدم که کس باشه              پیرهن تنش اطلس باشه

                        سیصد تومن کیسش باشه

شاه بیاد با  لشکرش                        خدم و حشم پشت سرش

شاهزاده ها دور و برش                     واسه   پسر   بزرگترش

                        آیا  بدم ... آیا  ندم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نبات کوچولو
28 بهمن 90 23:37
*داستان های تصویری *قصه های زیبای کودکانه *شعر هایی با تصاویری زیبا *کلیپ های خنده دار و نماهنگ های کودکانه *آخرین اخبار در مورد ماهنامه تخصصی نبات کوچولو *مجموعه داستان های بازی معروف AngryBirds به صورت مصور --- این ها و کلی عنوان دیگه در یک وبلاگ، باورتون نمیشه!!! --- > به نبات کوچولو سر بزنید < منتظر رابطه ای گرم و صمیمی با شما هستیم راستی وقتی اومدین آدرس وبتون رو هم بگید تا لینک بشید – ما روزانه حدود 250 تا بازدید داریم نباتی