ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

شعرها و ترانه های کودکانه4

1390/12/27 20:17
نویسنده : ریحانه جون
17,354 بازدید
اشتراک گذاری

گرگم و گله می برم

گرگم و گله می برم                                    چوپون دارم نمی ذارم

دندون  من  تیز   تره                                    دنبه  من  لذیذ تره

                             خونه  خاله کدوم  وره؟

                             از این وره  و از اون وره

گرگم و گله می برم                                   چوپون دارم نمی ذارم

دندون  من  تیز  تره                                    دنبه  من  لذیذ  تره

                            خونه  خاله  کدوم  وره؟

                            از این وره  و از اون وره

دس دسی

دس دسی باباش میاد                            صدای کفش پاش میاد

دس دسی مامان میاد                            صداش توی ایوون میاد

دس دسی عموش میاد                           با جیب پر لیموش میاد

تو  حیاط   بارون   میاد                             صداش توی ناودون میاد

بابا   با  مهمون   میاد                              با  چهره  خندون  میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سهیلا
10 اسفند 90 0:29
ریحانه جونم ممنون که بهم سر زدی، لینکت کردم خوشگل خانم


شما هم با افتخار لینک شدین
بابای ملیسا
10 اسفند 90 0:43
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . منتظر شما و نظرهای زیباتون هستیم .
ilijoon
11 اسفند 90 9:27
سلام ناناز چه شعرهاي قشنگي نوشتي؟اي ول اي وله اي ول ريحانه خوشكل دخمله اي ول دوستت دارم زياد زياد
سپیده
28 مرداد 91 11:27
اجازه هست شعرهای دختر گلتون رو بنام خودش تو وبلاگ قسمت شعرهای کودکانه بزاریم؟


خواهش میکنم... خوشحال میشیم
حدیث جون
5 فروردین 95 15:50
ازت ممنونم که مارا باشعر هایت یاد قذیم میندازی