ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

فرشته مهربون

1390/12/6 1:03
نویسنده : ریحانه جون
1,324 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                      

مامان همیشه می گه فرشته مهربون داره شما رو نگاه میکنه...ولی من که هیچوقت نمیبینمش!!!

مامان میگه فرشته مهربونو نمی شه دید ولی اون همیشه پیش ماست...!!

اگه کارهای خوب انجام بدم برام جایزه میاره..!! ولی اگه کار بدی انجام بدم... وای وای وای..!! فرشته ناراحت میشه..!! غصه می خوره... برام جایزه های خوب نمیاره..!!

                                                                                         

شاید وقتی بزرگ شدم جواب سؤالمو بگیرم....!!!!چشمکچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نبات کوچولو
30 بهمن 90 23:49
سلام ممنون که به نبات کوچولو سر زدین. نبات کوچولو شما رو لینک کرد برای حمایت از ما چند خط زیر را در قسمت تنظیمات وبلاگ قشنگتون ، بخش اسکریپت و کدهای اختصاصی کپی کنید
مامان آروین
1 اسفند 90 4:15
سلام ممنون از لینکتون شما هم لینک شدید
راستی من پسر دارم ورود برا من ممنوع نبود





نه مامان آروین خوشحال میشیم که به ما سر بزنین
ilia jon
1 اسفند 90 21:41
سلام ريحانه جون مامانت درست ميگه اخه فرشته مهربون چون من پسر خوبي هستم هميشه براي من هديه مياره اگه فرشته مهربون نبود پس اين جايزه هااز كجا مياد ؟؟؟؟