ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

به نظرتون این عکس ها مال کیه؟

1390/12/27 20:14
نویسنده : ریحانه جون
3,848 بازدید
اشتراک گذاری

هفته اول تولد

هفته اول تولد

هفته دوم تولد

شناختین کی بود؟؟؟!!!!

بعد از حمام

بله.... دخمل ناز ناز نازی...

فرشته کوچولوی ما.....

ریحانه جون

خواب فرشته ای

این عروسک گاو کوچولو رو از ایلیا جون هدیه گرفته بودم:

عروسک گاو ،هدیه ایلیا جون

همیشه مرور خاطرات قشنگه، به خصوص دیدن عکس های قدیمی....

وقتی مامان و بابا برام عکس ها و فیلم های کوچولو بودم رو می ذارن، خیلی خوشحال میشم ...

هر چند که چیز زیادی یادم نمیاد!!!!!!!!!!!

                                                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

نی نی های حاجی-مامان زهرا
14 اسفند 90 1:20
سلام
چه دختر نازی دارید
یه سوال اکه اسفند تولدش بود پس چرا بالای وب نوشته 2 سال و 3 ماه؟
می تونم لینکتون کنم


ممنون ...تولد ریحانه جون 30 آبان بود که من عکساشو با تاخیر گذاشتم...
مامان نازنین جون
14 اسفند 90 1:49
سلام به ریحانه جون و مامانش این عکسا خیلی خوشگل بودنا ماشا...اینم ادرس بلاگ نازنین جون که قراره مامان همت کنه خونه تکونیش کنه قشنگش کنه رنگش کنه اخه سال داره عوض میشه
مامان آویسا
14 اسفند 90 7:44
ای جانم.منم هر وقت عکس قدیمی های آویسا رو می بینم احساس خوبی بهم میده.دختر گلت رو سه تا ببوس
ilijoon
14 اسفند 90 17:41
به به ريحانه جون من تازه داشتم عكسهاي بچگيت رو نگاه ميكردم گفتم بيام به وبت سري بزنم كه ديدم عكسهاي ناز دخملمونو خيلي زيباست


چشماتون قشنگ میبینه...
مامان ریحانا
14 اسفند 90 17:43
سلام
خوب معلومه ماله ریحان گلی
خوبی خاله بهتر شدی ؟



دیگه خوب شدم خاله جون... بالا و پایین می پرم...سر و صدا میکنم... هورا میکشم..
كتي(مامان آقا مهديار)
14 اسفند 90 17:46
سلام
ممنون كه به وبلاگ پسرم سر زديد
هههههههههههه
شما كه نوشتي ورود پسر دار ها ممنوع!!!!!!!!!!
من مهديار رو كجا بزارم بيام؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههههههههه
بووووووووووس براي ريحانه جووووووون

چون پسرها همیشه با مامانشون دور میزنن و پسر شما هم دوست داشتنیه اکشالی نداره!!!!
كتي(مامان آقا مهديار)
14 اسفند 90 17:50
با اجازه لينكتون كردممممممممممم


خواهش می کنم...!!!!!!
سودابه
15 اسفند 90 1:55
سلام
يا الله حجاباتون رو حفظ كنين كه منو ميوه دلم اقا محمد متين داريم ميايم تو وبتون .با اجازه.

حالا اين شعر رو با ريتم واسه دخملمون بخون.
به به چه گلي هزار ماشالله
چشم دشمناش كور شه ايشالله
ريحانه گل باغ بهشته
مهرش به دل مامانش سرشته.

به به از این هنرتون سودابه جون ...چون پسرتون خیلی دوست داشتنیه اکشالی نداره...
نازنین جون
15 اسفند 90 7:53
سلام ریحانه جون خوبی ؟بیدارشدی ؟یا خوابی هنوز
اومدم بهت بگم شما اولین دوست وبلاگی منی لینکت کردم و خوشحالم که باهات دوست شدم راستی یه چیز دیگه ریحانه جون تولدمنم ابانه
به قول مامانی که بهم میگه دوسم داری میدوم میرم بوسش میکنم الان تورو هم دوست دارم ببین دارم بوست میکنمبازم بیا پیشم منم میام پیشت مراقب خودت باش




بوس بوس بوس نازنین جون.. حتما میام پیشت
امیرمسعود
15 اسفند 90 9:41
سلام
با اینکه ورود پسردارا ممنوع بود ولی ما دیگه نتونستیم طاقت بیاریم.
ماشاءا... چقدر این دختر نازه ، بیشتر ازش عکس بذارین لطفاً مامانی تا ما بیشتر ذوقشو کنیم.


منتظر عکس های بعدی من باشین..
مامان صدف
16 اسفند 90 8:54
ای جیگرشو
سهیلا
17 اسفند 90 20:50
وااااااااای ریحانه جونم خلی دلم برات تنگ شده بود خوشگل خانمی من...
دوستت دارم بوووووووووووووووووووس


من هم دوست دارم...بوووس بووووس..
مامان یاسمن الیسا
17 اسفند 90 22:18
سلام مامان ریحانه جون ممنونم از اظهار نظر و لطفتون. ماشاء اله دخمل ناز و خوشکلی دارید. عاشق اون عکسش شدم که خواب بود و شما عنوانش را فرشته کوچولو زده بودید واقعا هم مثل یک فرشته زیبا با چشمهای شهلا خوابیده بود.


ممنون،چشاتون قشنگ میبینه..همه بچه ها فرشته های کوچولوی ناز و معصومن..
ژالــــــــه
19 مرداد 92 13:45
معلومه ریحانه جون