ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

نویسنده، مامان ریحانه جون!!!

1390/12/27 20:15
نویسنده : ریحانه جون
1,789 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دختر نازم یه خرده مریض شده و اصلا اشتهایی به غذا نداره..

یه کمی هم تب کرده و دیشب اصلا خوب نخوابید و از 4 صبح بیدار شد و حالش بد شد.. بابایی میگه ویروسیه..       باید مایعات بخوری تا خوب بشی..

فدات بشم مامان جون، امروز اصلا حال و حوصله هیچ کاری رو نداشتی...یه خرده بهانه میگرفتی ولی باز هم لبخند رو لبات بود... فدای دختر صبورم بشم..

وای که شما بچه ها وقتی مریض میشین چقدر مظلوم تر میشین و دل ما کباب میشه...

خدایا همه ویروس های بد رو از بچه های کوچولو و معصوم دور کن..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آویسا
10 اسفند 90 9:00
ای جانم! خیلی ناراحت شدم. انشاالله زود زودی خوب بشی گلم.می بوسمت


ممنون خاله، دارم با ویروسها می جنگم.
رويا
10 اسفند 90 11:54
نازي ريحانه قشنگم..........چرا مريض شدي

فدات بشممواظب خودت باش خاله......

ريحانه هم برات بوس ميفرسته


خدا نکنه خاله جون... بوس من رو هم به لپ ریحانه جون بچسبونین..!!!
ilijoon
10 اسفند 90 18:14
سلام جيگر بلا به دور باشه خدا بد نده ان شاالله زودي خوب ميشي
مامان ریحانا
11 اسفند 90 1:00
سلام
آخی عزیزم الان بهتری خاله نبینم هیچ ریحانه ایی تب کنه ها



سلام خاله.. هنوز خوب نشدم.. برام دعا کن
ilijoon
11 اسفند 90 9:28
سلام چه خبر ناناز ؟بودي جون اومد عيادتت؟؟


خبرا پیش شماست.. نه بودی عیادت نیومد .. فقط طبق معمول آقا کلاغه اومد یه چیزی برداشت و رفت!!!!
مامان ریحانا
11 اسفند 90 11:20
سلام
الهی خاله زودی خوب شو و برامون دلبری کن خاله
از بس که شیرینی ویروسا تو رو میخورن
ایشالا زودتر حالت خوب بشه عزیزم


ممنون خاله.. زود زود خوب میشم
سهیلا
11 اسفند 90 19:17
ریحانه جون من در چه حالیه؟ خوبی خانمی؟...


ممنون سهیلا جون که نگران من هستی.. خدا همه مریض ها رو خوب کنه..
سهیلا
11 اسفند 90 19:19
خدا جونم ریحانه جون منو زود خوب خوبش کن
بابای ملیسا
11 اسفند 90 20:24
با سلام مجدد . ممنون از حضور شما و سپاسگزارم از یادگاری که برای نازدونه این حقیر به جا گذاشتید ، با افتخار و اجلزه ، شما رو لینک کردم .


ملیسا جون هم خیلی وقته که جزؤ دوستای ثابت ما است
سهیلا
12 اسفند 90 14:01
ریحانه جونم خوب شدی خانمی؟ من اینور دلتنگتما عزیز دلم، قوفونت برم خوشگل من، مراقب خودت باش تا زودتر خوب شی، از راه دور میبوسمت عزیزکم...

آره سهیلا جون.. از امروز کمی غذا می خورم و شیطنت می کنم.من هم می بوسمت
مامان نازنین
13 اسفند 90 17:29
الهی امین
ژالــــــــه
19 مرداد 92 13:47
امیدوارم زودتر خوب بشه