ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

عکس ها کودکی های کوچولویی ریحانه جون!!!

1390/12/27 20:12
نویسنده : ریحانه جون
3,290 بازدید
اشتراک گذاری

خونه مامان جون

اون موقع من و عروسکم گلنار خانم هم قد و قواره بودیم...

اما حالا من بزرگ شدم و مواظب عروسکم هستم..

من و عروسکم گلنار

بچه ها بیاین با هم بازی کنیم:

 

بازی

تو تمیز کردن خونه به مامانم کمک می کنم،!!!!

سطل آشغال

دااااااااااااااااالی مامان!!!!......

دالی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

پرنیا جون و مامانش
17 اسفند 90 9:50
ای جونم با این عکسای قشنگت خاله ببین چه زود بزرگ شدی و خانوم شدی


ممنون از ابراز احساستون.. دوستتون دارم باز هم بهم سر بزنین..
مامان یکتا
17 اسفند 90 11:54
الهی ملوسک ناناز.خدا حفظش کنه دختر نازتون رو. مرسی که به وبلاگ دخترم اومدید.


خواهش میکنم..یکتا جون رو ببوسین
نانازيا
17 اسفند 90 12:15
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
مامان آنیا
17 اسفند 90 13:22
عزیزم چه دختر ناز و خوردنی خدا مامان برای تو و تو رو برای مامانت حفظ کنه


ممنون .. نظر لطفتونه...خدا همه بچه ها رو حفظ کنه..
ilijoon
17 اسفند 90 15:44
دالي جيگر طلا چقدر موچولو بودي ؟؟؟ واي كه چقدر عمر زود ميگذره!!!
عروسکم پرنیا
17 اسفند 90 17:14
سلام
خیلی وبلاگ قشنگی دارید


چشاتون قشنگ میبینه
سهیلا
17 اسفند 90 20:52
آ قربونت برم عزیزم چقد تو ناااااازی خانمی


بووووووس سهیلا جون...
نازنین جون
18 اسفند 90 7:45
سلام ریحانه جونی عکسات قشنگه ها ناز بودیا مثه من یعنی همه بچه ها نازن یه دست به افتخار خودمون اینم بوس


بوووووووووس نازی جونم...
ilijoon
18 اسفند 90 15:01
سلام نازنين چه خبر خيلي وقته ديگه به روز نيستي؟؟چرا به وبت سر نميزني؟

امروز اینترنتمون قطع بود.. تازه مامان این روزا سرش یه خرده شلوغه و کار داره
ilijoon
19 اسفند 90 12:44
مامان یکتا
19 اسفند 90 16:05
سلام مامانی. ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با شما،با اجازه لینکتون کردم.ریحانه جون به جمع دوستای دخترم خوش اومدی. میبوسمت


ممنون، شما هم با افتخار لینک شدین...
ilijoon
19 اسفند 90 18:29
ميبينم كه جديدا اسم پسر ها رو تو لينك دوستات ميذاري؟؟نه به اون ممنوع كردن نه به دوست شدن. بابا تكليف مردم رو مشخص كن !!!!!!!!


ما که ننوشتیم ورود بچه های دوست داشتنی ممنوع!!!
نازنین جون
20 اسفند 90 15:15
ریحانه جونی کجایی بیا عکسامو ببین بدو بیا مامانی عکس گذاشته
ilijoon
20 اسفند 90 16:44
من ميگم اسم وبلاگتو عوض كن بزار ورود پسر هايي كه قصد ازدواج ندارند ممنوع!!!بهتر نيست



خاله فری
21 اسفند 90 9:11
سلام زبل خان!!عزییییییزم.... چقدر این عکس آخریه خوشخله!

ممنون خاله فری.. میبوسمت...
ژالــــــــه
19 مرداد 92 13:41