ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

رفته بودیم باغ پدرجون

1390/12/27 20:14
نویسنده : ریحانه جون
1,703 بازدید
اشتراک گذاری

بالا رفتم

بابام مرا با دستاش                         پرت می کنه به بالا

از اون بالا می خندم                        به خنده های  بابا

باغ پدر جون

باغ پدر جون

باغ پدر جون

 

اون موقع هم من کوچولو بودم هم درخت های باغ پدر جون...!!!!

                                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ریحانا
16 اسفند 90 2:22
سلام
خاله تو اون عکسا چند ماهه بودی خاله


حدود 6 ماه
مامان آویسا
16 اسفند 90 7:43
به به چه باغ قشنگی!ریحانه جون تو این باغ قشنگ صفا کن.خوشگلم می بوسمت
شما اهل شمالید؟


بله ما اهل شمالیم... آویسا جون رو ببوسین
نازنین جون
16 اسفند 90 8:54
سلام ریحانه جونی صبت بخیر چطوری ؟خوبی بیدار شدی من و مامانم اومدی وبت یهنون سر بزنیم اومدیدم دیدنیتون بعدم بریم خب عکسای قشنگتم دیدم کاری نداری ما بریم خدافظ

سلام نازنینم... خوش اومدین دوستای خوبم.. باز هم به من سر بزنین
مامان صدف
16 اسفند 90 8:55
چه عکسای خشگلی. چه لباس خوش رنگی و چه منظره هایی. به به.

چشاتون قشنگ میبینه...
مامان صدف
16 اسفند 90 13:28
به به میبینم که همه مامان شمالیا اینجا جمعن. سلام هم ولایتیا.
کلا" شجره نامه همه ایرانیا به شمال میرسه. بس که این شمالیا خونگرمن و از همه جای ایران ازشون دختر میگیرن.



بللللللللللللله... شمالیها خیلی هم دوست داشتنین...
خاله فری!!!!
16 اسفند 90 16:58
عزییییزم چقدر این عکس بغلیش خوشکله بعد یک ماه تازه فرصت کردم بیام به وبلاگ ریحانه جونم سر بزنم! اونایی که ندیدنش نمیدونم چقدر ریحانه خانوم ما خوشخخل و ناناسه...


سلام خاله فری جون.. خوش اومدی به وبلاگم... چشات قشنگ میبینه... دوست دارم.. بووووووووووس
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 21:23
سلام ممنون عزیزم که به ما سر زدی
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 22:27
حالا که وبلاگ بابا جونشو لینک کردم باعث افتخاره وب دخملتونم لینک کنم
اگه دوست داشتین شما هم لینکم کنید


با افتخار لینک شدین
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 22:33
گلم اگه میشه از دکتر سوال کنید این وروجک شب نمیخوابه چکار کنم ممنون....الان رفته تو 5 ماه


میتونین برای جوابتون به وبلاگ پزشک ما در بلاگفا مراجعه کنید.. و همینطور شب ها موقع خواب لباس کودک رو کم کنیدو دمای اتاق کودک زیاد نباشه و خودتون هم همراه کودک بخوابین!!! و سر و صداهای اطراف کودک رو کم کنید..
رعنا(مامان سیما سادات)
17 اسفند 90 7:13
به به چه دختر خوشگلی.ریحانه جون با عکسهای آتلیه ات حال کردم.واقعا خوشگل بودند.مامانی من هم با کمال میل لینکتون کردم.
بوووووووووووس برای ریحانه


سلام.. دوست خوبم چطوری؟ ممنون که اومدی وبلاگم..بوووس. بوووس
نازنین جون
17 اسفند 90 7:42
سلام ریحانه جونی بدو بیا اولین عکسای منو ببین منتظرتما... اخه هیشکی هنوز باهام دوست نشده که فقط تو باهام دوست شدی
ilijoon
17 اسفند 90 15:49
سلام ناقلا چرا تنها رفتي باغ پدر جون ؟چرا به من نگفتي من هم بيام ؟راستشو بگو با بودي رو هم بردي؟؟
سهیلا
17 اسفند 90 20:51
ریحانه جونم حالا دیگه بی خبر تفریح میری؟!!! داشتیییییییییم؟!!!! خوش گذشت آجی جونم؟


ببخشید.. آخه اون موقع هنوز باهات دوست نشده بودم
ilijoon
22 اسفند 90 23:21
چطورري ناقلا؟؟؟
مریم--------❤
9 مرداد 92 20:37

خیلی خوشگل بود

چشمات قشنگ میبینه...
ژالــــــــه
19 مرداد 92 13:43
چه باغ قشنگی