ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

یک یک نود و یک

1391/1/2 1:54
نویسنده : ریحانه جون
2,318 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سومین عید زندگی رو تجربه کردم. امسال قول می دم شیطونی هام کمتر از پارسال باشه....!

بچه خوبی باشم.....تا از فرشته ی مهربون هدیه بگیرم..........

واسه همین کلی کارخوب انجام دادم . مثلا لباسی رو که مامان برام دوخت اتو کردم........

با این توصیف من از گل بهترم.............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

روياااااااااااااا
2 فروردین 91 2:56
عيدت مباااااااااااارك ريحانه قشنگم.... ببين چقد دوستت دارم زود زود اومدم عيدتو تبريك بگم
ilijoon
2 فروردین 91 12:09
آفرين به شما دخمل خانوم چقدر لباسهات خوشگله مباركت باشه مثل خودت نازه دوستت دارم عيدتون مبارك
نازنین جون
2 فروردین 91 22:39
سلام ریحانه جونی عیدت مبارک چه خبر چیکارا میکنی من که کلی ذوق میکنم همش بیرون همش اجیل همش شکلات چه روزایه خوبیه نه خوش میگذره چه لباس نازی ماشا...ناز شدی دست مامان جونیت درد نکنه ایشا.. کنار مامان و بابایی سالهای سال خوب و خوش زندگی کنی عیدت مبارک ریحانه جونی
ilijoon
2 فروردین 91 23:47
ilijoon
3 فروردین 91 13:49
سلام ريحانه جون يه خبر خوب برات دارم من فردا ميام ساري تا باهات بازي كنم.منتظرم باش بودي رو خبر كن تا خونه پدر جونو دوباره خونه تكوني كنيم
ilijoon
3 فروردین 91 13:50
منتوئدوئ ئئئئئئئئئئئودذئددددددددددددددددددددددددددوئدوئ و ئدائدئذدئدئدذدئذد
مامان الینا
5 فروردین 91 14:58
سال جدید مبارک ااااااااااااااااای جانم خصوصی داری
مامان ریحان عسلی
19 فروردین 91 19:27
سلام خدایا ژستاشو نیگاه خدا نگه دارت باشه ریحانه گلی
مامان امیر مهدی
23 فروردین 91 15:12
عزیز دلم ماشالا چه خانومی شده....ایشالا سال خوب وپر برکتی داشته باشی عزیز خاله
ریحانه خانم
30 بهمن 92 23:21
سلام ریحانه جون اسم منم ریحانه ست تو ام مثل خودم نازی!!!!!