ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

پست آخر سال 90

1390/12/29 23:34
نویسنده : ریحانه جون
2,172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

این پست آخر، تو آخرین ساعت های سال 90 است....

 

                                                              

از اینکه وبلاگ من رو تحمل کردین ممنون... خیلی خوشحال شدم از اینکه دوستای خوبی مثل شما پیدا کردم.... برای شما آرزوی سلامتی و تندرستی دارم ... چون مامان و بابا میگن هیچی مثل سلامتی مهم نیست..

خدایا توی این سال جدید به همه و به خصوص تمام بچه ها و پدر و مادر هاشون سلامتی بده...

برای همه بچه هایی که مریض هستن دعا می کنم: زود زود خوب بشن

خدایا توی سال جدید هیچکی غصه دار نباشه و همه دلشاد باشن

خدایا ظهور امام زمان ما رو نزدیک کن

خدایا هیچکس با هیچکس قهر نباشه

خدایا مواظب ماهی های عید ما باش تا نمیرن!!!!!

سال دیگه هم میام از خاطراتم براتون مینویسم...

                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عاشق
29 اسفند 90 21:35
سلام عید مبارک
مناء
1 فروردین 91 1:08
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
مامان آنیتا
1 فروردین 91 20:16
سلام. ممنون که به ما سر زدین. عیدتون مبارک
ilijoon
2 فروردین 91 12:10