ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

ریحانه جون کتاب می خونه..!!!!

1391/5/27 16:56
نویسنده : ریحانه جون
2,036 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که مامانم برام بن بن بن خرید , من تونستم خوندن بعضی کلمه ها رو یاد بگیرم..

آب ,گل ,مو ,پا, بابا ,مامان ,نان ,چتر ,سگ, اسب, پسر, دختر, گوش, کفش, چشم,دست,  تاب , توپ

حالا دیگه وقتی مامان جون و بابا جونم می خواهند برام کتاب بخوانند, اول یه دور خودم از روی نوشته ها کلمات آشنا رو پیدا می کنم و می خونم.... وای که چقدر ذوق داره..!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بابای الیسا
27 مرداد 91 17:17
سلام مامان جونی الیسا مرسی از اینکه همیشه به من لطف دارین ومنو با نظراتون شرمنده می کنید.کتاب خوندن خانم طلا هم مبارکتون باشه این الیسای من تو همه کارا جلو جلو بود الا این حرف زدنش همه چیو مدونه اما کلمه کلمه حرم می زنه بیشتر با اشاره خودمم موندم که چیکار کنم شاید با مهد فرستادن بهتر شه. لپ لپو رو ببوسین.


عجله نکنین... بچه هایی که دیرتر حرف میزنن بعدها خیلی خوش زبون میشن... البته حضور در مهد کودک کمک میکنه...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
27 مرداد 91 18:06
افرین به این دختر زرنگ وباهوش


ilijoon
28 مرداد 91 1:58
به به ميبينيم كه خانوم مهندس ما هم ميتونه بخونهپس به افتخار مهندس كوچولو
ilijoon
28 مرداد 91 1:58
به به ميبينيم كه خانوم مهندس ما هم ميتونه بخونه پس به افتخار مهندس كوچولو



ممنون از محبتتون... چه کنیم پروژه ها رو زمین مونده..!!!
ilijoon
28 مرداد 91 2:00
ايول به ريحانه جون باهوش من هم مثل شما 18 تا كلمه بلدم البته خودم خيلي علاقه دارم زودتر ياد بگيرم ولي اين ماماني من هم كه هميشه مشغوله وكمبود وقت داره


اشکالی نداره.. مامانت حق داره چون بهتره که همه رو زود تموم نکنی تا خوبتر یاد بگیری
ilijoon
28 مرداد 91 2:00
مامان نازنین جون
29 مرداد 91 10:29
افرین گلم
ilijoon
29 مرداد 91 13:39
باران قلنبه
24 آذر 91 17:53
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
ژالــــــــه
20 مرداد 92 11:53
آفرین بر ریحانه جون