ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

خداحافظ پاییز برگ ریز

1391/9/26 16:05
نویسنده : ریحانه جون
1,632 بازدید
اشتراک گذاری

حالا که این روزا هوا خیلی سرد شده فصل زمستون خیلی عجله داره تا زود زود بیاد ... پاییز قشنگ و برگ ریز داره یواش یواش میره... خیلی از شهرها برف اومده... کاش شهر ما هم برف بیاد...

امروز یه لباس از بین لباس های کوچولوییم پیدا کردم و پوشیدم...

لباس

این هم عکس کفش جدیدم که به افتخار زمستون بابام برام خرید:

کفش

 

دلم برای پاییز و فصل تولد تنگ میشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آیدا
26 آذر 91 16:06
سلام قند عسلم. میشه آجی صدات کنم؟ راستی آفرین که لباس گرم میپوشی. ممنون به وبلاگم سر زدی. امیدوارم شهر شما هم برف بیاد اشکال نداره بدونم شهر شما کجاست؟
هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:31
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان یاسمن ومحمد پارسا
27 آذر 91 8:29
سلام عزیزم مبارکت باشه خیلی قشنگه
رسول
27 آذر 91 12:56
سلام عزیزم دلم واست تنگ شده بووووووود ماشالله بزرگ شدیــــــــا من آپم سر بزن بووووووس
هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 14:03
سلام ریحانه جون ممنون از محبتت نوشته بودی ورود پسرها ممنوع ولی من یواشکی اومدم بازم به من سر بزن
مامان نازنین جون
28 آذر 91 13:11
مبارکت باشه ریحانه جونم چه کفشای خوشگلیایشا.. جاهای خوب خوب بری باهاشون کلی بهت خوش بگذره
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 1:41
خاله جونم یه نکته سایز عکساتونو کمتر کنید تا زودتر بالا بیان وضعیت نت تو بیشتر جاهای کشور ناجوره.....با این حال اینجا نتمون خوبه ولی باز ریحانه جونم نیمه نصفه باز شده حالا یلـــــــــــــــــــــــــــــداتون مبارک راستی سلـــــــام
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
1 دی 91 14:08
ای ولا بالا اومدن................ ای جانم عجب کفشای خوشملی ایشاا.. چرخش براش بچرخه وااااااااااااااااااااااایی چه دخمل نازی..اسمش چیه
ستاره زمینی
1 دی 91 15:31
سلام خوشگل خانم مبارکباشه گلم چه کفش خوشجلی هم خوش رنگ.
مامان مینا
2 دی 91 1:30
سلام ماشاله به این دختر به ما سر بزنید با عکیا و نوشته جدید آپیم
مامان شایان
10 دی 91 15:39
عزیزم من کیلیپ برا تولد و یا نامزدی و یا هر مراسمی درست می کنم. که برای کوچولوها یک آرشیوی شاد و جالب می شه که دوست داری هر روز بگذاری و ببینی و برای توی جشن هم خیلی جالبه. و یا برای شوهرتون و یا هر کس دیگه با یک کیلیپ از عکس هاشون می تونید سورپرایزش کنید. و برای همیشه یک یادگاری ماندگار از عکس هاتون با آهنگ های شاد دارید. اگه دوست داشتید تو وبلاگ شایان برام پیغام بگذارید یا به mbarahimian@yahoo.com ایمیل بزنید
مامان آنیا
13 دی 91 10:02
مبارکت باشه دست بابا درد نکه چه کفشای قشنگی
دخملی شکلک
24 فروردین 92 22:18
دخملی شکلک برگزار میکند مسابقه با شکوه نی نی با حجاب...فقط مخصوص دخملا برای شرکت در مسابقه فقط کافیه: عکس با حجاب نی نی تون رو (فقط 1 عکس) توی یک پست به عنوان مسابقه نی نی با حجاب در وبلاگ قشنگتون قرار بدین و آدرس آپلود شده اون عکس رو برامون توی همین پست بزارید .... مهلــت ثبت نام از 24 تا 31 فروردین ماه و رای گیری از 1 تا 7 اردیبهشت ماه انجام میشه
saman
26 مرداد 92 11:46
چه دختر خوشگلی!