ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

خاطره

1392/4/22 0:55
نویسنده : ریحانه جون
3,288 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عکس براتون دارم از گذشته ای نه چندان دور:

عجب ژستی گرفتم!!!!!

آمل

ادامه مطلب یادتون نره

یکی از روزهای عید امسال رفته بودیم به شهر آمل...

آمل

یه روز که من خیلی خسته بودم و همین طور که داشتم زیر صندلی شعر می خوندم خوابم برد و مامان هم فورا شکار لحظه ها رو از دست نداد..!!!1

خواب

این خوش تیپ که میبینین خودم هستم .. این عکس مربوط به زمستان 91 میشه:

ژست

ژست

اینجا هم طرف سد سلیمان تنگه رفته بودیم تا ماهی قزل آلا بخریم (بهمن 91):

حوضچه ماهی قزل آلا

عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نیره
15 خرداد 92 23:47
سلام ممنون به خاطر نظرتون راستی دخترتون ماشاالله خیلی نازه
مامانی طهورا
16 خرداد 92 10:02
ماششششششششاله به دخملیه ناز خدا حفظت کنه خاله
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 خرداد 92 16:01
فذات بشم ریحانه جونم که اینقده خوش تیپی
یاسمن مامان الیسا
19 خرداد 92 22:58
فرشته خانوم چقدر موهات بلند شده و چهره ات را عوض کرده الیسای ما هم دقیقا روی ایم مجسمه قو در پارک امل عکس داره
آذر
20 خرداد 92 22:28


به لحظه های بی تو بودن سلام میکنم / در سینه ام گر دلی هست به نام میکنم / تمام میشود این فاصله ها بی گمان / به لحظه های با تو بودن سلام میکنم


خزان که مال ما شد، بهار مال شما
صاف و ساده بگویم، سلام حال شما؟

ما هم به شما سلام میکنیم..
مامان ضحـــــــــــــا
22 خرداد 92 15:59
خدا حفظت كنه ريحانه جون،خيلي نازي.هميشه به گردش و شادي باشين.
مهرسا
24 مرداد 92 21:11
سلام من مهرسا هستم دوست ریحانه از این که به وبم اومدید و نظر گذاشتید ممنونم باز هم به وبم بیاین خوشحال می شم
حامد
22 شهریور 92 16:38
سلام وبسايت زيبايي بود
زهراجون
22 شهریور 92 16:46
سلام خوبي گلم خيلي نازي ميبوسمت.