ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

کمک به مامان

1392/4/22 0:55
نویسنده : ریحانه جون
2,678 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که تو کارهای خونه به مامان کمک میکنم... گاهی خونه رو مرتب میکنم, گاهی گردگیری می کنم , و گاهی هم ظرف می شویم...!!! البته از آخری بیشتر خوشم میاد..!!!

یه روز که به مامان خیلی اصرار کردم تا ظرف بشویم , مامان اجازه داد و از من عکس هایی گرفت :

بقیه عکس ها و ادامه ماجرا رو در ادامه مطلب ببینید

 

بعد از اینکه ظرف ها رو کامل شستم , نوبت آب بازی شد!!!!!

البته آب بازی به روش خودم!!!

شروع کردم توی تمام ظرف ها رو پر از آب کنم...!!!!

این هم نتیجه کارم:

این هم از خاطره کمک به مامان...!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامانی طهورا
6 خرداد 92 1:51
هزار ماشاله خدا حفظش کنه عزیزم
فرناز/ مامان ریحانه
7 خرداد 92 1:01
ای جانــــــــــــــــــــم !
چه دختر مهربونی داره به مامانش کمک می کنه


ممنون فرناز جون... همه ریحانه ها مهربونن..
مامانی طهورا
7 خرداد 92 20:37
ریحانه جون لینکت کردم عزیزم


ممنون... ما هم حتما وبلاگتون رو لینک میکنیم
مامان ضــحــــــــا
8 خرداد 92 9:07
سلام
ماشاالله دختر خيلي نازي دارين.خدا براتون نگهش داره
آفرين به ريحانه جون كه به ماماني كمك ميكني


لطف دارین... ممنون که به ما سر زدین
آیدا
10 خرداد 92 11:18
سلام ریحانه جون خوبی خیلی ممنون سر زدی .ماشاالله همینطوری کمک کن
مامان بابای الیسا
10 خرداد 92 18:56
سلللللللللللللام دختر نازم ریحانه جون کجاییییییییییییییییییین شما چرا آپ نمیکردین وای من خیلی دلم براتون تنگ شده بود و حسابی از دیدن پست جدیدت خوشحال شدم گلم ماشااله چه بزرگ شدی و به مامانی هم کمک میکنی عزیزم

ممنون که به فکر ما بودین... یه کمی سرمون شلوغ بود..
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 خرداد 92 23:57
سلام عزیز دلم ماشالاه چه بزرگ شدی دلم خیلی برات تنگ شده بود اخه مامانی کجای اصلا یادمون می کنی من که هر چند یه بار میام الان اومدم دیدم اومدید خیلی خوشحال شدم تورا خدا دیگه زود زود بیاید
♥متین من♥
10 تیر 92 1:07
عزیزم که اینقدر زرنگی وکدبانوی از همین حالا کمک حال مامانت میشی از بس خانومی ریحانه خوشکلم


خانومی از خودتونه... لطف دارین
بهار مامانه برسام
15 تیر 92 17:07
ای جونم خدا حفظ کنه این ناز دخمل خانم و کدبانو رو انشالله که خوشبخت بشه ای جونم لاکای پاش رو ببین جه دخمل با سلیقه و شیکی دارید هزار ماشالله
مائده(ني ني بوس)
10 مرداد 92 14:21
آفرين به تو دختر خوشگل و مهربون كه انقدر هواي ماماني رو داري و كمكش ميكني


بله.. تازه در ماه رمضان هم به مامان کمک کردم...
حمیدرضا اکبری(بسیم)
16 مرداد 92 14:47
ای جونم عصای دست مادر
ژالــــــــه
20 مرداد 92 11:48
مامان سهند وسپهر
29 مرداد 92 8:29
چه دختر كدبانويي بشه اين . عزيزمممم . خيلي ناز و دوست داشتني هستي.
☆☆ژاله ★★
16 شهریور 92 13:28
سلام به مامان ریحانه
روزتخودتو دخترت هم مبارکـــــــــــــــ


روز تو هم مبارک
مامان شیرین جون
11 مهر 92 10:35
است می کشهنیست نمیشهمی کنه مامان ریحانه امروز تولد شیرین جونه


تولدت مبارک شیرین جون