ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

کشورم ایران

1392/4/22 0:50
نویسنده : ریحانه جون
2,017 بازدید
اشتراک گذاری

انتخابات

سلام... فردا روز خیلی مهمیه... من هم مثل خیلی از بچه ها می خوام برم پای صندوق های رای.. اگر چه نمیتونم خودم رای بدم ولی همراه بابا و مامان میرم تا در تعیین سرنوشت کشورم سهیم باشم...

البته فردا انتخابات شورای شهر هم هست و ما می خواهیم به عمو جون خودم یعنی مهندس مهدی اصغر پور رای بدیم....

 

مهندس مهدی اصغرپور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان محمد
24 خرداد 92 8:50
سلام مامان ریحانه جون...خوبید همشهری؟ممنونم که به ما سر زدید...
خیلی خوشحالم که یه همشهری پیدا کردم...امیدوارم که دوستای خوبی برای هم بشیم...با افتخار لینکتون کردم.


...دوستتون داریم خیلی زیاد
مامان نازنین جون
28 خرداد 92 13:24
ماشا..چقدر ریحانه جون نازن..راستی نازنین جونم رای مامانیو انداخت تو صندوق یعنی اولین رای ریاست جمهوریشو رو داد


بله... ریحانه جون هم دو بار رای داد.. یکی ریاست جمهوری و یکی هم شورای شهر
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 خرداد 92 13:57
وای خدا چه نازه ریحانه جونم
مامانی طهورا
2 تیر 92 10:22
وای که چه نازه ریحانه جووووووونم مامانی صدقه فراموش نشه
♥متین من♥
7 تیر 92 16:38
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم
کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست)
یه دنیا ممنونم


حتما رای میدیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 تیر 92 16:51
عزیزم منتظر پستهای جدید درباره عزیز دلم هستیم
♥متین من♥
9 تیر 92 1:02
سلام مامان ریحانه جان خیلی خیلی ازت ممنونم بابت رای به پسرم خوشحالم کردی امیدوارم بتونم جبران کنم به همین دلیل لینکت میکنم از این به بعد بیشتر بهت سر میزنم شاید این یک شروع دوستی جدید باشه ایشالا دوستای خوبی واسه هم باشیم مسابقه یک بهونه ست
بازم ازت ممنونم میدونی این روزها دارم واسه مسابقه تبلیغ میکنم به محض اینکه تموم شد میام وبت کامل میخونم برای آشنای بیشتر
روی گل دختر مثل گلت ببوس که خیلی زیباست خدا حفظش کنه واست

ما هم خوشحال می شیم تا شما رو لینک کنیم و با شما دوست بشیم
كتي(مامان آقا مهديار)
12 تیر 92 17:25
سلام پيشاپيش از لطفتون ممنونم لطفا به اين آدرس برين... http://mahdiyarr.niniweblog.com/post129.php
بهار مامانه برسام
15 تیر 92 17:16
مرسی عزیز دلم که به وب برسام من سر زدی واقعا خوشحالم کردی ممنونم همینطور فرشته ی ناز و معصوم شما رو ممنون که لینکم کردی منم با کمال میل و افتخار شما رو لینک کردم مرسی از لطفت _________________________ گلم معنی اسم پسرم رو پرسیده بودید که باید عرض کنم خدمتت که برسام نام پسر بیژن پادشاه سمرقند است که با سپاه یزدگرد سوم میجنگه و فاتح جنگ میشه و بعد از مدتی فرمانروا میشه در شاهنامه هم دو جا یعنی در دو شعر به ماجرای رزم برسام و یزدگرد و فریب کاری ماهوی اشاره شده معنای لغوی برسام هم یعنی : آتش بزرگ و مقدس __________________________ گلم من اگر زودتر به وبتون سر زده بودم و میدیدم که برادر شوهر شما کاندیدای شورا هستن حتما بهشون رای میدادم ولی متاسفانه افتخار آشنایی شما تا به امروز قسمت نشده بود خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما داریم خدا ناز دخترتون رو حفظ کنه و انشالله همیشه تنش سالم و لبش خندون و زندگیش زیبا و بختش بلند باشه به امید دوستی های بیشتر
ریحانه
10 مرداد 92 17:11
سلام.



خیلی عکس های جالبی بود واقعا عالی بود.



من ریحانه خواهر دانیال هستم می خواستم



خدمتتان عرض کنم من شما رو لینک کردم اگر



میشه شما هم من رو لینک کنید.





باتشکر .ریحانه







حتما ریحانه جان
مامان رهام
16 مرداد 92 14:31
سلام دوستم خوبید؟مرسی که به ما سر زدید....به دخمل نازتونم رای دادم....


ممنونم از مهربونیتون
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
17 مرداد 92 16:06
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان واین اجازه رابما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم ودرد دلمان را با تو بگوئیم واکنون روز اول شوال را بر ما عیدگرداندی عید برعاشقان مبارکباد.


عید شما هم مبارک...
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
17 مرداد 92 16:08
سلام خوشحالم که با شما آشنا شدم ماشالله دخترنازی دارید خدا حفظش کنه
چشم منم رای می دم


ممنون از لطفتون
باران
22 مرداد 92 13:51
جالب و زیبا بود.آپم.منتظر جضور سبزتون و نظر ودیدگاه شخصیتون هستم.با تشکر باران... www.iranman31.blogfa.com
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
11 شهریور 92 2:37
سلام عزیزم ممنونم بابات تبریک فردا شب بقیه عکسها رو میزارم دوست داشتی بازم بهم سر بزن خوشحال میشم