ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

روز ریحانه

1390/12/6 1:04
نویسنده : ریحانه جون
1,996 بازدید
اشتراک گذاری

می خوام کار های یک روز عادی خودمو براتون بنویسم:چشمچشمچشم

          

صبح ها وقتی بیدار میشم یه دوری توی خونه میزنم و دنبال تغییرات تازه می گردم!!!

                                                        مژهمژهمژه

بعدش هر چی مامان میگه که بیا موهاتو شونه کنم; من از دستش فرار می کنم!!!

                                                         شیطانشیطانشیطان

یکمی که میگذره میرم دستشویی و بعد هم صبحانه میخورم

                                                              فرشتهفرشته

ساعت 10:20 مامان برام برنامه گل های زندگی شبکه قرآن میذاره و من نگاه میکنم

                                                              لبخندلبخند

بعدش میرم سراغ بازی و کتابام...

بعد از ظهرها میخوابم و بعد که بیدار شدم دوباره بازی و کتاب.....

خیلی دوست دارم بیرون و مهمونی برم!!! به خصوص تولد....

                                             هوراهورا دلقکخندهقهقههقهقههماچبغل

شب ها موقع خواب حتما چند تا کتاب می خونم و میخوابم... اگه کتاب نخونم خوابم نمیبره!!! گاهی وقتها کتاب هامو بغل میکنم و میخوابم...

                                               خوابخوابخواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ilia jon
28 بهمن 90 23:22
قلقلي جون سلام منو به بودي جون برسون