ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

شکار لحظه ها

1390/12/27 20:10
نویسنده : ریحانه جون
3,165 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز که من و مامانم از خونه مامان جون برگشتیم، من خیلی خسته بودم ... چون عصر نخوابیده بودم..!!!!

آخه همیشه بعدازظهرها می خوابم....

خلاصه مامان تو یه ظرف برام سیب زمینی سرخ کرده ریخت و من هم نشستم روی مبل و شروع کردم به خوردن...

مامان داشت خیاطی می کرد...

هنوز سیب زمینی آخرو نخورده بودم که همونجا خوابم برد... مامان که متوجه من شد زودی اومد و ازم فیلم و عکس گرفت...!!!!

این هم عکساش:

 

خوابیدن از خستگی

اون ظرف سیب زمینی بود!!!!

خواب

خواب

تازه فیلمش جالب تر بود.. آخه من همین جور که نشسته خوابیده بودم ، گردنم می افتاد و هی درست می کردم...!!!! می تونین تصور کنین؟؟...

                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نازنین جون
23 اسفند 90 11:15
خیلی قشنگ بود جگر طلا
مامان یاسمن الیسا
23 اسفند 90 12:02
وای عزیزم. می تونم تصور کنم با اون موهای خوشکل و لپ های خوشمزت چقدر تکون های سرت بامزه بوده.
مامان مهراد
23 اسفند 90 12:38
مثل اینکه خیلی خیلی خسته بودی قربونت برم الهی


خدا نکنه خاله... میام پیشتون.
مامان امیر مهدی
23 اسفند 90 13:53


.........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@


ممنون که به وبلاگم سر زدین ،حتما میام پیشت



ilijoon
23 اسفند 90 18:43
سلام جيگري چقدر ناز خوابيدي من هم سيب زميني دوست دارم به من هم ميدي؟؟؟؟؟
شكلك ها هم از طرف ايليا جونه

شما بیا خونمون سیب زمینی هم میدیم...
مناء
23 اسفند 90 19:41
´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´ ´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بيا´´´´¶
´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

آخی چه ناز خوابیده
به منم سر بزن

ممنون که به وبلاگم سر زدین ،حتما پیشت میام...



مامان ریحانا
24 اسفند 90 1:02
سلام الهیییییییییییی چه ناناز خوابیده
از شیر گرفتید دیگه ؟


وااا!!!! دخترم دیگه برای خودش خانم شده... 4 ماهه که دیگه شیر نمی خوره!!!
مامان یکتا
24 اسفند 90 1:05
لهی چقدر ناز خوابیده. جان حتما خیلی خسته بودی.نکنه مامانی کارای خونه تکونی رو سپرده به تو


نه اون روز خیلی شیطونی کردم و خسته بودم..
رويا مامان ريحانه
24 اسفند 90 1:09
فدات بشم كه انقد ناز ودوست داشتني لالا كردي.....فرشته من


لطف دارین ممنون....
رعنا(مامان سیما سادات)
24 اسفند 90 8:05
ای جان خاله فدات بشه چه شیرین خوابیدی.
واقعا که شما بچه ها فرشته های پاک و معصوم هستید.خدا حفظتون کنه


خدا نکنه خاله جون... خدا همه بچه ها رو حفظ کنه..
ilijoon
25 اسفند 90 11:06
پس چي شد رستوران حاج حسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


رستوران حاج حسن مال وقتی بود که ما پولی داشتیم.. حالا که پولامون برای قسط ها میره، ان شاالله بیاین برای رستوران خانگی مامانم..!!!
مناء
25 اسفند 90 14:08
ممنون مامان ریحانه جون باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک
مامان بابای الیسا
26 اسفند 90 18:12
سلام. چه نازی گلم. میبوسمت. حال کردم با توضیح وبلاگت. !!! به ما هم سر بزن . لینکت میکنم گلم . راستی از کدوم شهری؟
ilijoon
26 اسفند 90 20:09
دكتر ها پولدارند ما ميدونيم الكي هم ناله نكنيد اشكالي نداره قرار شد من و ريحانه جون دعوتتون كنيم رستوران واسه شيريني خونه تون باز هم دم من وريحانه جون گرم هي روزگار