ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

دسته گل ریحانه جون...!!!

1390/12/28 15:43
نویسنده : ریحانه جون
2,279 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان و بابا رفتن بازار و من موندم خونه مادر جون

بعد از یک ساعت مامان برای مادرجون زنگ میزنه که بره پایین خونه ما و اگه اجاق گاز روشنه خاموش کنه... چون مادرجون مشغول خیاطی بود پدرجون رو می فرسته... من هم که کنجکاو همیشه حاضر هستم جلوتر از پدرجون راه افتادم...

تا پدرجون وارد آشپزخونه شد یه صدای بلندی اومد......

صدای شکستن شیشه....                                                                    

من شیشه میز پذیرایی رو شکوندم.... آخ آخ آخ... حالا جواب بابا و مامان رو چی بدم....

پدر جون شیشه ها رو جمع کرد و جارو برقی آورد و جارو کشید....

خیلی ناراحت شدم...ولی زیاد غصه نخوردم...!!!!

وقتی بابا و مامان اومدن من رو دعوا نکردن ... و فقط گفتن خدا بهت رحم کرد....

این هم دسته گل امروز من...                                                                                  

                                                                                                                              

راستی پام یه کوچولو زخمی شد....   

                                                                                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ilijoon
29 اسفند 90 0:56
واي واي واي چه كار ايي مي كني تو جيگر حالا بگو با چي شكوندي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ilijoon
29 اسفند 90 0:59
ريحانه جون حالا تو ميبيني بابا جوننواي بي پولي سر داده كولاك كردي ديگه حالا هي خرج تراشي كن ولي خودمونيم فداي سرت
مامان ریحانا
29 اسفند 90 2:31
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک
فیاض
29 اسفند 90 10:36
سلام سال نو پیشاپیش مبارک.ریحانه جونت هم سلامت باشن ایشالله.به نظرت با برادر زادم به تفاهم میرسن؟اخه خیلی به هم میان.
اسرين واحدي
1 مرداد 91 14:37
سلام وب خوشملي داري به منم سر بزن


اگه میشه آدرس وبلاگتون رو برامون بذارین تا بیاییم پیشتون
اسرین واحدی
27 دی 91 23:05
سلام ریحانه جون ببخشید ادرس بنویس اسرین واحدی میاد مرسی
ههههههه
23 خرداد 92 14:40
اسرین واحدی
10 فروردین 93 19:04
ریحانا خانوم بهم سرنزدی