ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

نویسنده: مادر

1391/4/24 18:28
نویسنده : ریحانه جون
2,212 بازدید
اشتراک گذاری

الآن که دارم این پست رو مینویسم ریحانه جون تو خواب ناز خوابیده... مثل یه فرشته کوچولو...

این روزها اگه یکی بهش بگه ، "شما کوچولویی" ناراحت میشه و میگه:"من بزرگ شدم"....

گاهی وقت ها هم که دستش رو میگیریم تا بهش کمک کنیم،باز میگه:"دستم رو نگیر من بزرگ شدم"

وقتی که با هم بازی می کنیم و ریحانه جون دکتر می شه و من مریضش،

به جای معاینه مریض می گه :"مامانی بیا بغلم ، غصه نخور خوب میشی"...!!!!!!

دوستت دارم دختر مهربانم

هر وقت هم که زخمی میشیم ریحانه جون برامون چسب زخم میاره ما رو درمان می کنه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیر مهدی
25 تیر 91 18:04
ریحانه جون میخواد مثل باباش دکتر بشه
مامان امیر مهدی
25 تیر 91 18:05
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
مامان امیر مهدی
28 تیر 91 0:46
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه. لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir
ilijoon
29 تیر 91 9:09
ilijoon
29 تیر 91 9:10
آفرين به خانوم دكتر مهربونمون
ilijoon
29 تیر 91 9:10
مناء
2 مرداد 91 15:39
____________________________________________¶¶¶¶¶¶¶ __________________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶_____¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶___¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶_¶¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶__¶__¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶_____¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ¶________¶¶¶________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
فریناز
16 تیر 92 15:01
خدا واستون نگه دارن واسش حتما اسفند دود کنین ماشال... خیلی نازه)))))))
فریناز
18 تیر 92 2:37
مرسی مامان ریحانه جوووووووون آره واقعا عاشق ایران همه مردم گلشم مرسی به وبم اومدی لینکتون می کنم با اجازه دوباره وقت کردین بیاید خوشحال میشم نظراتتونو بخونم منتظرم... ماشال.. دخترتون خیلی نازه من عاشق بچه هام خدا واستون نگهش داره ایشال.. موفق باشین...