ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

پارک...تفریح دوست داشتنی!!!

1391/4/8 20:23
نویسنده : ریحانه جون
2,300 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مامانم و مامان جونم رفتم پارک... خیلی پارک رفتن رو دوست دارم... حتی دوست دارم همیشه تو پارک بمونم... و جالب اینه که بین تمام بازی ها تاب تاب رو بیشتر دوست دارم...

این هم چند تا عکس از پارک نزدیک خونمون:

اینجا کنار رودخانه و نزدیک سد لاستیکی نشستیم...

رودخانه تجن

 

رودخانه تجن ساری

سد لاستیکی رودخانه تجن، که شاید زیبایی و بزرگیش تو این عکس معلوم نباشه...

ساری

 

نگاه کنین من کجام؟!!!! از این بالا منظره قشنگ تره!!!!

بیا پایین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خاله ریحانه
8 تیر 91 10:19
وای خدا چه دختریه خیلی خواستنیه
مامان یاسمن الیسا
8 تیر 91 12:11
وای عزیز خوشمل من پفک نخور واست خوب نیست . دلم واست خیلی تنگ شده بود کیجا جان
ilijoon
8 تیر 91 18:35
فدات بشم جيگريييييييي دلم برات تنگ شده بيا خونمون
ilijoon
8 تیر 91 18:36
سد لاستيكيتون بسيار بسيار زيباست ما ميايم حداقل اين جاها رو نشونمون بديد
ilijoon
8 تیر 91 18:37
چقدر از اون بالا كوچولو شدي
ستاره زمینی
10 تیر 91 13:06
سلامعروسک خاله خوشحال میشیم سری به وب ریحانه جون بزنید.
ستاره زمینی
10 تیر 91 22:38
سلام خوشگلم.
مامان بهار
12 تیر 91 0:21
خیلی نازی دخملی. پفک نخور نازنازی. معلوم نیست چی توش ریختن و از چی درست شده. واسه سلامتی تو دخمل نازنازی خوب نیست
رعنا(مامان سیما سادات)
13 تیر 91 19:46
ریحانه جون خیلی ناز و خوشگلی.خدا برای مامان و بابات حفظت کنه.راستی اهل کدوم شهرید؟!
مناء
14 تیر 91 18:25
سلام عزیزم من امتحانام تموم شد دلم واسه ریحانه جونم یه ذره شده بود دوستت دارم ریحانه جونم ماشالله روز به روز بزرگتر و نازتر میشه بووووووووووس _________$$____________$$ ______$$$__$_$$____$$_$__$$$ _____$__$__$$__$__$__$$__$__ _____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$ ____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$ ___$__$________$__$________$__$ ___$__$_________$$_________$__$ ____$$__________$$__________$$$ ___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$ ___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$ ____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$ _____$__$____$$$$$$$$____$__$ _____$__$_____$$$$$$_____$__$ ______$$$$_____$$$$_____$$$$ _______$__$_____$$_____$__$ _______$__$$$________$$$__$ ________$$$__$______$__$$$ __________$__$$$__$$$__$ ____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$ ___$_____$__$__$$__$__$_____$ ___$______$__$$__$$__$______$ ___$_______$__$__$__$_______$ ___$________$_$$$$_$________$ ____$________$____$________$ ___$_________$____$_________$ _$$_$________$____$________$_$$ $__$_________$$$$$$_________$__$ $__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$ $___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$ _$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$ __$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$ ___$______$___$__$___$______$ ___$_____$____$__$____$_____$ ____$___$_____$__$_____$___$ _____$$$______$$$$______$$ آپـــــــــــــــــــــــــــم مهربون
مناء
14 تیر 91 18:27
ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد آقا امام زمان بر همگان مبارک
مامان ریحان عسلی
16 تیر 91 13:56
ماشالا هزار ماشالا هر روز نازتر از دبروز


لطف دارین خاله...
ilijoon
17 تیر 91 20:40
سلام ريحانه جون الان خيلي ناراحتم چون از پيشم رفتي درسته كه يه كوچولو اذيتت ميكردم ولي خيلي دوستت دارم و دلم نمي اومد از خونمون بري باز هم بيايين پيشمون از همين حالا دلم برات تنگ شده


سلام ایلیا جون خیلی خیلی به ما خوش گذشت... حتما بیا خونمون


خاله ریحانه
18 تیر 91 13:17



نایسل
19 تیر 91 4:40
سلام عزیز دلم من از توی وب عمه جونش آشنا شدم عکساشو دیدم گفتم چقدرنازه ماشالاااا
خدا حفظشش کنه خیلیییییییییییییی خوشگله و ماهه براش اسفند دود کنین


چشات خوشگل میبینن...
نایسل
19 تیر 91 4:40



X:
نایسل
22 تیر 91 21:35
حتما میام عزیز دلم کلی از طرف من بوسش کنین من عاشق دخترام
مناء
24 تیر 91 14:37
______♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥ __________________♥♥♥♥♥♥ ___________________♥♥♥♥ ___________________♥♥ __________________♥♥ _________________♥ _______________♥ ____________♥♥ __________♥♥♥ _________♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥ ________♥♥♥♥♥♥♥♥ __________♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥ _________♥♥♥♥ آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــمـ آپــــــــــــــــــــــمـ آپــــــــمـ
مامان آنیا
25 تیر 91 9:10
وای ریحانه جونم فدات بشم چقدر خوشگل شدی ماشااله ماشااله خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم قربون اون چشمای قشنگت برم که با آدم حرف میزنه خیلی خیلی مواظب خودت باش عروسک
مامان رستا کوچولو
12 مرداد 91 12:25
س.وب خوبی دارین و دختر بانمکی.ما هم همینجاییم.نزدیک زیباییهای تجن...


خوشحالمون کردی همشهری... میشه آدرس وبتون رو بدین تا بهتون سر بزنیم؟