ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

ماه مبارک رمضان

1391/5/6 0:54
نویسنده : ریحانه جون
2,467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای مهربونم... که همیشه پیشم میاین.... فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبارک... این روزها که ماه رمضان شروع شده ، یه مقداری عادت های روزانه بزرگتر ها عوض شده ، مثلا روزه میگیرن و وقتی روزه هستن چیزی نمی خورن....

من هم تازگی ها اگه نخوام چیزی رو بخورم می گم : نمی خورم من روزه ام....!!!!!

مامانم یه روز برام تو ظرف یه گلابی و چند تا شوکورول گذاشت من هم که شوکورول رو خیلی دوست دارم گفتم:" من گلابی نمی خورم مامان...!!! آخه روزه ام...!!!!!"

این هم یه مدل روزه گرفتنه...!!!!!!!!!!!!!

نماز و روزه همه قبول باشه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان مینا
6 مرداد 91 1:17
سلام
اسم نی نی ما هم که هنوز بدنیا نیومده ریحانه ست... خوشحالم که اینجا یه هم اسم پیدا کردم به ما هم سر بزنید و از تجربیاتتون در باره بچه و بچه داری به منم اطلاعات بدید. ممنون


خوشحالمون کردین... خواهش می کنم.... هر سوالی راجع به بچه داری داشتی بپرس...
خاله ریحانه
6 مرداد 91 4:20
ای ریحانه جون شیطون بلا
ilijoon
6 مرداد 91 13:07
ilijoon
6 مرداد 91 13:07
قربونت برم جيگر كه روزه ميگيري


خدا نکنه...


ilijoon
6 مرداد 91 13:08
ماماني نميدوني شيريني روزه رو باطل نميكنه دخملي درست ميگه روزه است ديگه


مساله خوردن شیرینی نیست...!! ریحانه جون هر چی که دوست نداره بخوره میگه روزه ام
ilijoon
6 مرداد 91 13:09
ilijoon
6 مرداد 91 13:09
ilijoon
6 مرداد 91 13:09
ilijoon
6 مرداد 91 13:15
ريحانه جون شما بن بن بنت رو ياد گرفتي؟؟؟؟؟؟؟؟


بله تا کارت 15 کار کردم... البته بعضی روزا تنبل بودم...!!
نسترن(مامان نیروانا)
11 مرداد 91 11:41
چه عروسک خوشگلی هستی شما....کلی از دیدن عکسات لذت بردم
نسترن(مامان نیروانا)
11 مرداد 91 11:42
رمز 5280
ilijoon
12 مرداد 91 2:04
به افتخار ريحانه جون كه داره خوندن ياد ميگيره هورااااااااااا
ilijoon
12 مرداد 91 2:05
نایسل جون
14 مرداد 91 18:14
فدات شمممم قبول باشه روزه ات فسقلی زرنگ


روزه های شما هم قبول باشه نایسل جون...
ilijoon
15 مرداد 91 12:05
ممنون ريحانه جون كه پيشمون اومديد من هم دلم براتون خيلي تنگ ميشه زودتر بياييد پيشمون دوستتون دارم
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 15:09
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
ilijoon
17 مرداد 91 11:39
كجايي ريحانه جون ؟؟؟؟؟؟؟چرا آپ نميكني؟؟؟؟؟
ilijoon
17 مرداد 91 11:39



الیسا
17 مرداد 91 14:07
سلام ریحانه جون کجایی گلم؟
چرا دیگه از عکسهای نازت خبری نیست. همیشه یه سرک به وبلاگت میکشیم ولی همیشه ...
منتظر عکسهای نازت و البته شیطنتهات هستیم.
میبوسمت عزیزم


زود زود زود میام... الیسا جون رو ببوسین..
خاله ریحانه
19 مرداد 91 12:23
مامانی عکسهای جدید ریحانه جون رو بگذارید تا صورت ماه ش رو ببینیم


حتما به زودی..
مریمی
19 مرداد 91 12:33
سلام ریحانه خانومی یه سوال شما دخمل اقای دکتری؟


بله... میشه شما خودت رو معرفی کنی..؟
فرشته ها
29 آذر 91 16:52
سلام ریحانه جون رو ببوسید به وب من هم سر بزنید