ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

فصل بهار

1391/1/23 17:02
نویسنده : ریحانه جون
1,610 بازدید
اشتراک گذاری

از پست قبلی تا الآن خیلی تاخیر داشتم ، چه کنم یه کمی سرم شلوغه...!!!!

                                                                                                               

این روزا هوا خیلی گرم شده، و بر خلاف سال گذشته بخاری ها زودتر خاموش شده...!!!!                                              

خوشحالم که بهار اومده و من هم می تونم هر روز پارک برم و هر روز بستنی بخورم...!!!!

بستنی خوردن من هم دیدنیه:

امروز که مامانم بهم یه بستنی عروسکی داد ازش یه قاشق خواستم !!! مامان پرسید: قاشق چرا ؟

گفتم: آخه دندونام "اخ میزنه"...!!!                             

با اینکه هوا گرمه ولی من هنوز تو حس زمستونم!!!!! مثلا همین دیروز که می خواستم برم خونه مامان جونم لج کردم که الا و بلا من کاپشن می خوام...!!!.... یا مثلا امروز رفتم سراغ کشوی لباسام و شلوار کامواییم رو آوردم و خودم پوشیدم...!!! هر چی مامان و بابا گفتن که هوا گرمه قبول نکردم!!!!

                                                                                    

خوب فکر کنم با لباس گرم بستنی خوردن مزه میده!!!!!

وای که چقدر سرسره بازی دوست دارم... فقط سرسره تونلی رو تنها سوار نمیشم....چشمک

                                                               

                                                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان یاسمن الیسا
23 فروردین 91 23:13
خوشکل من شما که دریا بغل دستتونه اراده کنی اونجایی عزیزکم.
مامان یاسمن الیسا
23 فروردین 91 23:14
ما هم الیسا را هر روز می بریم پارک البته با این نیت که خسته بشه و زودتر بخوابه. شرمنده دخترم هستم با این نیت بدم
ilijoon
23 فروردین 91 23:35
آفرين گلم حق با شماست اول بايد لباس گرم بپوشي تا لذت بستني خوردنو حس كنيم هميشه كه ما آدم بزرگ ها درست نميگيم....
ilijoon
23 فروردین 91 23:36
چرا نيومدي بدو بيا منتظرتم بدو ديگه
مام پارسا
24 فروردین 91 3:09
سلام عزیزم.با اینکه گفتید ورود پسرها ممنوع ولی چون هنوز مدرسه نرفتم و سواد نداشتم اومدم دیگه........ وبلاگ باباجون رو لینک کردم و دوست دارم که وبلاگ دخمل نازشون هم لینک کنم پس با اجازه...... راستی ما اهل ساری هستیم.شما هم ساروی هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم
نازنین جون
24 فروردین 91 7:15
سلام ریحانه جون بستنی تنها تنها میخوری اینجام هوا خوب شده اما خیلی گرم نه از بستنی هم هنوز خبری نیست
ilijoon
24 فروردین 91 9:45
چه خبر جيگر ؟؟؟؟ خونه نو نرفتي هنوز ؟؟ زودتر تمومش كنيد پولهاتونو جمع كنيد بياييد تهران آخه دلم برات تنگ شده دوستت دارم
ilijoon
24 فروردین 91 9:46
بستني هاتو خوردي؟؟؟ نقاشي رو ديوار ها با بستني يادت نره
مامان الینا
27 فروردین 91 14:46
نوش جانت خاله وای من که هروقت که الینا رو میبریم پارک با کلی جیغ و گریه بر میگرده وکلا پشیمونمون میکنه ریحانه چی بارضایت برمی گرده یا نه؟ آپـــــــــــــــــــــــــــم.......
سهیلا کوچولو
27 فروردین 91 22:07
سلام: مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ... ممنون بابت پستهای بسیار زیباتون ...
ilijoon
27 فروردین 91 23:40
بي وفا شدي به ما سر نميزني؟؟؟دوستت دارم
مامان ریحان عسلی
28 فروردین 91 19:40
سلا آخی چقدر بلایی ریحانه
مناء
29 فروردین 91 13:36
سلام دوست عزیز________$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ _آپم_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°______$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااا______€_________________$$$$ _____________€._______________ $$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ __________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._ دیگه بهاره نباید لباسای گرم بپوشی ریحانه جون
نگین مامان رادین
29 فروردین 91 21:11
سلام ریحانه جون خوبی عزیزم ممنون که پیش ما اومده بودی،گلم اومدیم دیدنت ولی شما که ورود مارو ممنوع کردی !!!!!!!! یعنی دیگه نیاییم دیدنتون


البته ورود بچه های با حال و با صفا که ممنوع نبوده!!!!
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 0:22
ای قربون دخمل نانازم بشم با اون چهره معصوم دوست داشتنیش که مث فرشته هاست،فدای اخ شدن دندونات هم بشم عروسک
مامان ریحان عسلی
31 فروردین 91 2:41
سلام رای گیری شروع شده هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php
رويا مامان ريحانه
31 فروردین 91 16:55
خاله جون بهت خوش بگذره .دست ماماني درد نكنه ....از طرف من مامانيو ماچش كن از طرف خاله رويا وريحانه
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 17:44
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم. این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان بابای الیسا
31 فروردین 91 23:55
سلام دخملی مرسی عزیزم
مامان ریحان عسلی
1 اردیبهشت 91 0:55
سلام ریحان عسلی تو مسابقه ی نی نی متفکر شرکت کرده الان رای گیری شروع شده هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php