ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

اردیبهشت ماه زیبا

1391/2/12 9:49
نویسنده : ریحانه جون
2,185 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که الآن دیر وقته و من باید بخوابم فقط چند تا عکس براتون می ذارم که مربوط به امروز می شه:

امروز 11 اردیبهشت، ماه زیبای بهاره

ما امروز رفته بودیم خونه مادربزرگ مامانم... من هم موقع غروب رفتم توی حیاط تا یه کمی بازی کنم... مامانم هم از فرصت استفاده کرد و چند تا عکس به صورت دوربین مخفی از من گرفت:

داشتم آب بازی می کردم...

کی می گه من داشتم آب بازی می کردم!!!!

داشتم سبزی ها و گل ها رو آب می دادم....

اردیبهشت ماه قشنگیه... ماهی که گل ها آماده می شن برای روز معلم...

این روزها عطر بهار نارنج همه جا پیچیده.... و من خوشحال و شاد در عالم کودکی خودم ، هستم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ilijoon
12 اردیبهشت 91 12:36
آفرين خوشگل خانوم كه انقده گلها رو دوست داره وبهشون آب ميده
ilijoon
12 اردیبهشت 91 12:37
خوش به حالتون بوي نارنج به به ..........
نازنین جون
12 اردیبهشت 91 18:11
پست خیلی نازی بود مثه خودت ریحانه جون
mona
13 اردیبهشت 91 16:30
عزیزم تو خودت گلی که انقدر گلهارو دوس داری
ilijoon
15 اردیبهشت 91 7:40
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 2:40
به به چه گل های خوشگلی و چه گل ازی که اون پشت نشسته و داره به گلهای دیگه اب می ده و اب بازی می کنه.
سهیلا کوچولو
18 اردیبهشت 91 13:31
ریحانه جونم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم


من هم دوستت دارم