ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

کاردستی

1391/4/5 17:31
نویسنده : ریحانه جون
2,729 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه که خیلی علاقمند به قیچی کردن کاغذ شدم.... مامان و بابا هم به من اجازه دادن که فقط بعضی کاغذ ها مثل روزنامه یا کاغذ باطله ها رو قیچی کنم... من هم حرف اون ها رو گوش می کنم... حالا دیگه برای خودم یه قیچی مخصوص دارم و اصلا به قیچی خیاطی مامان دست نمیزنم... خیلی خوب کاغذ ها رو قیچی می کنم... و برای خودم کاردستی درست می کنم... شاید الآن کاردستی های من کج و کوله باشه ولی تو عالم بچگی برام جالبه....

امروز که کاغذی پیدا نکردم، از کاغذ بستنی استفاده کردم

این هم عکسش:

کاردستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الیسا
4 تیر 91 16:04
سلام عزیزم واقعا ناز و دوست داشتنی هستی ما که عکسات رو میبینیم میبوسیمت. عزیزم نازنازی... راستی مواظب انگشتای کوچولو و نازت باش وقتی با قیچی شیطونی میکنی. عزیزم الان دقیقا چند سالته؟


سلام ... بالای وبلاگم نوشته... رفتم تو 2 سال و 8 ماه...
حتما مواظب هستم..الیسا جون رو ببوسین..
نازنین جون
5 تیر 91 11:35
چقدر بزرگ شدی ریحانه جونی ماشا.. کاردستیاتم حتما خیلی قشنگن تابستون خوبی داشته باشی


چشمات قشنگ میبینه... کاش پیشم بودی تا برات کاردستی درست می کردم..
نازنین جون
5 تیر 91 11:52
دوباره سلام ممنون مامان ریحانه جون که با خبرم کردی از ایلیا جونشون ...ممنونم ازتون بهشون سلام برسونید دلم واسشون تنگ شده ایشا...زودتر مشکل وبشون حل شه :


خواهش میکنم... به زودی میاد...
مامان بابای الیسا
7 تیر 91 0:13
واااااای سلام دخملی کجا بودی دلمون تنگ شد واست راستی با چوب بستنی هم خیلی کارا میشه کردا حالا امتحان کن .... عاشششششق خنده هاتم.


به وبلاگتون همیشه سر میزنم... منتظر سورپرایزتون هستم..
البته مامانم برام با چوب بستنی هم کاردستی درست کرد..
ilijoon
8 تیر 91 18:34
ريحانه جون سلام اومدم بگم با اون قيچي كوچولو كاردستي يه هواپيما درست كن بيا خونمون تا با هم بازي كنيم آخه از بابا جونت كه آبي گرم نميشه
مناء
14 تیر 91 18:27
قربونت کاردستیات خاله جون