ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

سلام به فصل تولد

1391/7/2 0:22
نویسنده : ریحانه جون
1,952 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم که همیشه به یادم هستین و به وبلاگم سر میزنین.... مدتی بود که نبودم!!!!

یعنی بودم، ولی....

ممنون که برام پیام گذاشتین و نگرانم شدین... ولی چه کنیم که کمی سرمون شلوغ بود... البته خبر خاصی نبود... شاید هم یه خلٱ وبلاگی بود...!!!!

دیروز لباس های زمستونی رو مامان جونم برام گذاشت تا اگه هوا سرد شد استفاده کنم... آخه روز اول پاییز بود... پاییز فصل تولدم... فصل بارون و بارون و بارون... فصل پرتقال و نارنگی و انار... البته فقط انارش رو دوست دارم...!!!! و تا حالا حاضر به خوردن حتی یه دونه پرتقال یا نارنگی نشدم...!!!!

مامان جونم به من کمک کرد و یکی یکی لباس ها رو پوشیدم...:

 

 

 

این ها هم چند تا ژست:

 

نترسین اخمش ساختگیه!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مهر 91 7:48
مثل همیشه نازو خوشگل شدی ریحانه جون


لطف دارین خاله جون...
مامان آنیا
2 مهر 91 8:16
عزیزم چقدر ناز شدی تولدت هم پیشاپیش مبارک تو خوشگل من مثل آنیای من تو آبان به دنیا اومدی تولد دوتاتون مبارک


ممنون... تولد آنیای عزیز هم پیشاپیش مبارک باشه
مامان وندا
2 مهر 91 10:27
ممنون که بهمون سرزدین.....ماشالا دختر شمام خیلی نازه خصوصی دارین
یاس نقره ای
3 مهر 91 1:56
سلام.ماشاالله دختر خیلیییی نازی دارید. با اجازه ما لینکتون کردیم. خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و اگر دوست داشتید ما رو به دوستاتون اضافه کنید.
مامان نازنین جون
3 مهر 91 9:31
جیگرتوخیلی خوشگل بود این پست خیلی خوردنی بود این پست ماه ریحانه جونی تو هم پاییز بدنیا اومدیمثه خودمعکسات خیلی خوشگل بودن ها
مامان نازنین جون
3 مهر 91 9:34
خوش اومدی ریحانه جونی جیگر:عسلطلا
مامان وندا
3 مهر 91 9:48
سلام عزیزم مرسی از محبتت و اومدنت......مرسی از حرفای قشنگت.....آره عزیزم من متولد65 هستم
مامان بابای الیسا
3 مهر 91 17:09
سلااااااااااااااااام عزیزم کجا بودی خیلی دلم تنگ شده بود همش بهت سر میزدم اما......... حالا اومدی اونم با تیپ زموستونی که ماه شدی عزیزم.اما اخمتم اخمه ها.....ماه مهر مبارک .تولدتم پیشاپیش مبارک امیدوارم بهترین لحظه هارو سپری کنی لپ لپوی من.


ممنون از لطفتون...


مامان وندا
4 مهر 91 9:07
سلام عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم.....ریحانه جونو ببوس
یاسی خاله هیلدا
4 مهر 91 13:49
سلام ماشالا چه دختره نازی دارین . مرسی اومدین وبلاگه هیلدای ما
نایسل
6 مهر 91 20:09
الهی فداش شمم من اینقدر ناز و دوست داشتنیه


خدا نکنه نایسل جون..
مامان بهار
10 مهر 91 15:45
مثل همیشه خوشگل و ناز و مامانی. عسلی مواظب بش سزما نخوری.
بهار من اولین سرماخوردگی را شروع کرد. از دختر عموش گرفته. تا چند روز دیگه خوب میشه. فعلاً یکمی کلافه است.


ان شاالله زودی خوب میشه....
خاله ریحانه
13 مهر 91 10:57
اصلا مگه میشه عکسهای ریحانه جون ناز نشه؟


ممنون خاله جون...
مامان بابای الیسا
14 مهر 91 16:44
لپ لپو کجایی عزیزم


همین دور و برا.... زیر آسمون خدا...
رسول
17 مهر 91 10:41
____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
مامان نازنین جون
18 مهر 91 9:11
سلام ریحانه جونی هفته کودک مبارک گلی خانوم مبارکت باشه قشنگم کنار مامان و بابایی ریحانه جونی بوس





مامان یاسمن ومحمد پارسا
18 مهر 91 12:39
عزیزم ممنون که اومدی خیلی دوست دارم روزت مبارک





نبات کوچولو
18 مهر 91 22:32
مسابقه مسابقه حتما دوربین عکاسی و یا موبایل دارید تصاویر جالب و بامزه ی کودکانتان را برای ما ارسال کنید ما هر هفته به شما جایزه می دهیم و تصاویرتان را در این بخش منتشر می کنیم جایزه شما 20,000 ریال شارژ همراه اول و یا ایرانسل خواهد بود تصاویرتان را به آدرس زیر ارسال کنید nabat.nabaty@yahoo.com
مامان وندا
19 مهر 91 16:11
روزت مبارک ریحانه ی بهشتی......همیشه شاد و خوشحال باشی


ممنونیم ...


رسول
29 مهر 91 9:13
اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد بدو بیا عکسای جشن تولده
سیاوش مرادیان و خانم
9 آبان 91 23:59
با سلام امیدواریم خدا همیشه ریحانه جون رو برای بابا و مامانش وهمینطور بابا و مانش رو برای ریحانه جون سالم و شاد نگه داره


ممنون از لطفتون
مامان امیر مهدی
16 آبان 91 15:22
ممنون عزیزم که تشریف آوردین
مامان آنیا
20 آبان 91 14:24
ریحانه عزیزم پس چرا نیستی دلمون برات تنگ شده


به زودی بازم میام... با عکس های تازه..!!!
ماهور و مامان
21 آبان 91 10:43
چقدر خانم شدي عزيزم -پيشاپيش تولدت مبارك


ممنون از مهربونیاتون...
خاله ریحانه
29 آبان 91 19:47
منتظر عکسهای جدید دخملی هستیم
دخمـــــلی
30 آبان 91 2:43
قشنگم........تولدت مبارک
مامان بابای الیسا
30 آبان 91 3:11
سلام ریخانه جون . تولدت مبارک گلم... امیدوارم اولین تبریک رو گفته باشم بهت... دوست دارم عزیزم
باران قلنبه
30 آبان 91 13:57
تولدت مبارک
مامان نازنین جون
3 آذر 91 9:14
تولدت مبارک ریحانه جون
د خملـــــــــــی
8 آذر 91 23:38
ا ی جونم هزار ماشاا...
از اون فیگور اخمش کلی خوشمان آمد......
ممنون به کلبه ما سر زدید ولی هرچی فکر میکنم نمیدونم بخاطر چی تشکر کردین؟؟؟؟؟؟؟/
یه نکته جالب اینه که تو وب منم فقط دخمل لینک میشه
آقا ما که این ایده رو داده بودیم کلی تیر و هدفمون گرفتند که شما فلانید و...........ماجراها
اما من کوتاه نیومد و گفتم این یه ایده است که خوشم میاد این قانون نشکنه و مامانای گلی که باهاشون زیادی دوست بودمو حتی لینک نکردم و زیزپوستی باهاشون رفت و آمد داشتیم
اگه اجازه میدید بلینکمتون




خوشحال میشیم



مامان یاسمن ومحمد پارسا
9 آذر 91 23:25
سلام خوشگلم کجای خبری ازت نیست


همین دور و برا .. زیر سایه خدا.. می آییم پیشتون..
دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ....㋛
14 آذر 91 2:05
با افتخاااااااااااااااار لینکید تو دخملی اینم وب شکلکیمونه دوست داشتین استفاده کنین
مامان یاسمن الیسا
14 آذر 91 13:11
وای کجایی عزیزم از تولدت هم که گذشت؟
مامان مینا
15 آذر 91 16:53
هزار ماشالله به این دختر ناز خدا حفظش کنه به وبلاگ ریحانه منم بیایید . اگه یادتون باشه من قبل از بدنیا اومدن ریحانه م شما رو لینک کردم یادتونه؟؟؟؟؟
مامان یاسمن ومحمد پارسا
19 آذر 91 14:53
خوشگلم چرا نیستی کجای
مامان بابای الیسا
20 آذر 91 20:10
عزیزم کجایین نگران شدم آخه خیلی وقته که نیستین ذلمم تنگ شدا
خاله ریحانه
21 آذر 91 16:36
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 آذر 91 15:27
سلام مامانی خصوصی
shamim
25 خرداد 92 16:53
سلام ریحتنه جون وبلاگ خیلی زیبایی داری عزیزم به وبلاگ من هم سر بزن.