ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه جون reihanehjoon

تولد عید فطر

1391/5/30 13:44
نویسنده : ریحانه جون
3,666 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی شب عید فطر برامون یه کیک خرید ... من خیلی خوشحال شدم.. بعد از افطار دل تو دلم نبود که تولد عید فطر شروع بشه...!!!! ولی هنوز خبری از عید نبود...!!! به اصرار من کیک تولد آماده شد و من شمع هاشو فوت کردم.... خیلی خسته بودم و برای همین مامان و بابا نتونستن زیاد عکس بگیرن..!!!

ریحانه جون

 

ریحانه جون

چ

ریحانه جون

 

ریحانه جون

 

ریحانه جون

 

ریحانه جون

توی این عکس معلومه که چقدر خسته بودم..!!!! و همه اش می گفتم من کیک می خوام...!!!!

ریحانه جون

بعد از تموم شدن تولد ،تلویزیون اعلام کرد که عید سعید فطر مبارک...!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

نازنین جون
30 مرداد 91 14:01
چه جشن تولد حسابی به به چه خوشمزه بود ریحانه جونم که حسابی موهاش خوشگل بود

جاتون خالی بود..
مامان نازنین جون
30 مرداد 91 14:03
خیلی ناز شدی گلم ماشا..به مامان جون بگو حتما اسپند واست دود کنه خاله جون

ممنون...
ilijoon
30 مرداد 91 20:44
به به تولد گفتي ماه رمضان تموم شده حسابي رژيمتونو بشكونيد ديگه آخه بابا جون گناه داره بيچاره اينهمه تلاش كرده لاغر شده حالا هي كيك سفارش بديد...
ilijoon
30 مرداد 91 20:44
چقده ناز شدي جيگر تولدش مبارك
ilijoon
30 مرداد 91 20:45
حالا موندم كيكه رو كي بريده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ilijoon
30 مرداد 91 20:46
بابا خوشتيپ خوشگل موهاتو خوشگل كردي خودتم كه ماه شدي فدات بشم عزيزمييييييييييييي
ilijoon
30 مرداد 91 20:47
لباس قرمزه ات چقده نازه عكس كاملشو ميذاشتي فيض ميبرديم
ilijoon
30 مرداد 91 20:48
قربونت برم كه مثل مرضيه جونت نازي وگامبو
مناء
31 مرداد 91 13:27
عید سعید فطر بر عاشقان الله و یاران مهدی(عج) مبارک باد.
elisa
31 مرداد 91 13:49
سلام عزیزم. سلام تپلوی من!! بازم که با عکسات دل ما رو بردی مثل همیشه ناز و تو دل برو هستی. عاشقمممممممممممممم جوجو.لپات گاز گرفتن داره! ...
ilijoon
31 مرداد 91 17:19
مامان بابای الیسا
31 مرداد 91 23:01
سلام عزیزم عیدت مبارک چه ماه شدی تو این عکس نیمرخت .اسم ییلاقمون پردمه است از بایجان یه فرعی داره که میرن به سمت بردمه .بفرمائید در خدمتیم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
2 شهریور 91 9:49
چه دختر نازی چقدر ماه شدی عزیزم
ilijoon
2 شهریور 91 17:07
ilijoon
2 شهریور 91 17:20









ilijoon
4 شهریور 91 0:45
خاله ریحانه
6 شهریور 91 15:08
از طرف من ریحانه رو ببوسید و حسابی بچلونیدش
مام پارسا
6 شهریور 91 16:47
تولد عید فطر مبارک باشه. الهی قربونت برم عزیزم چقده ناز و خوردنی شدی. مخصوصاً توی اون لباس قرمزه. مرضیه جون راست میگه دیگه چرا عکس کامل این دخمل خوشگل رو با لباس قرمزش نذاشتی بوسسسسسسسسسسس
مناء
9 شهریور 91 10:53
♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`
مامان ریحان عسلی
9 شهریور 91 11:43
سلام با تاخیر مبارک کیک تو عکس بزرگ افتاده یا واقعا بزرگ بوده ریحان پیشم نشسته میگه موهشو گیر داره ؛ عروسکو که بغلش گرفته ریحانه ی شما عکس آخر میگه بغلش میآیی خصوصی
ماهور و مامانش
12 شهریور 91 11:02
ilijoon
16 شهریور 91 20:37
ريحانه جون دجايييييييييييييييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بيا آپ كن ديگه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
17 شهریور 91 18:27
سلام ریحانه جونم متاسفانه وبلاگ من هنگ شده و باز نمیشه اومدم ادرس جدیدم و بهت بدم
ilijoon
18 شهریور 91 0:50
سلام ريحانه جون راي گيري مسابقه روياي زيبا شروع شده اگر دوست داشتي برو به ايليا جون شماره 7 راي بده
سایه - نوشته های یه مامان
18 شهریور 91 21:37
سلام
وای چه کار بامزه ای کردین که برای عید فطر تولد گرفتین

دختر منم ریحانه است



این هم سورپرایز بابای ریحانه بود
مامان نازنین جون
20 شهریور 91 11:27
کجایی ریحانه جونی
نیستی چرا ؟بیا ببینیمت
خب دلمون تنگ میشه واست
خب دوست داریم دیگه


یه کمی سرمون شلوغ بود ...ممنون از محبتتون
مامان چند تا فرشته
20 شهریور 91 17:32
چه دخمل نازی داری مامانشگفتی که ورود ما پسر دارها ممنوعه اما مگه ما دل نداریم خانمی

شما لطف دارین.. همیشه به ما سر بزنین
ilijoon
21 شهریور 91 9:59
پس چي شد عكسهاي جديدت؟؟؟؟؟


به زودی می ذاریم


خیلی خوشحال شدیم که در مسابقه برنده شدی..
ilijoon
26 شهریور 91 10:56
مامان بابای الیسا
27 شهریور 91 22:30
عزیزم کجایی نیستی ما دلمن واست تنگ شده کپلک
مامان امیر مهدی
28 شهریور 91 3:08
من خیال کردم تولد ریحانه جونه الهی فداش شم
مامان ریحان عسلی
28 شهریور 91 12:39
خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا روزت مبارک


من هم به گل خوشبوی شما تبریک میگم
ریحانه بهشتی
12 مهر 91 9:58
سلام منم یه ریحانه گلی دارم فکر کنم تقریبا هم سن باشند خوشحال می شم بازم ببینمتون


حتما می آییم دیدنتون...
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 14:19
سلام با تولد امیر مهدی آپم.یادگاری فراموش نشه
ثمین
2 آذر 91 13:17
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.